Lig tv – Justin tv- Lig tv Justin tv izle

justin tv, lig tv izle

Titanic 2 izle,titanic 2 full izle,titanik

Posted by izletrgroup Eylül 7, 2008

Titanik 2 Filmi İzle,Titanıc 2 izle...

Tür : Aksiyon / Gerilim / Korku

Yönetmen : James Cameron

Senaryo : James Cameron, James Cameron (Kitap)

Oyuncular : Kate Winslet, Leonardo DiCaprio

Yapımcı : Jon Landau

Görüntü Yönetmeni : Russel Carpenter

Müzik : James Horner

Filmin Konusu : Titanik 2 cekildi. Yakinda sinemalara gelecek. ilk filmin sonunda ölen Jack, Titanik’in kalintilarinda buz kalıbı halinde bulunur. Yüzeye çıkarıldıktan sonra birtakım bilimsel çalışmalarla hayata döner ve eski aşkını arar… ilk filmdeki havayi kaybetmemek icin ‘My heart will go on’ un remix’ini kullanmislar.

İşte Fragmanı

5 Yanıt to “Titanic 2 izle,titanic 2 full izle,titanik”

  1. Anonymous said

    Arkadaşlar bu titanicin ben hayranıyım lütfen ful unu bulan http://www.liverpoolewrimtorres.tr.gg sitesine veya umut_ewrim@hotmail.com a yazsın lütfen

  2. Anonymous said

    ben tıtanic 1 i izlerken çok ağlamıştım 2. de çok hüüzünlü tam eski aşkını buldum derken onu kaybediyor bence rose(kate)biraz daha yaşamalıydı ama filmin heyecanı olmazdı değil mi? yapımcılara 2 için çok teşekkürler bu arada ben leonardo hastasıyım çok iyi oynuyor

  3. Anonymous said

    ben tıtnıc’ı zledıkten sonra leonardonun hayranı oldum ve her gun ızlıorum cd si olduğu ıcın…leonardonun yenı halı değil yanı bu fılm o zman çekılmış olmalı resımlerı de warbende 63 dosya:D ama neden yayınlamamışlar kı…aslında tadında kesmışler ttnc 1 ı çekerek ama 2 de ılgınç olabılırdı…zten leo’Mun her fılmı guzel….ama bu o etkıledı benı hala aglıyorm..bence yayınlasınlar….emek wr o kadar cok da guzel olmuş…

  4. Anonymous said

    titanic çook ğüzel bir film ama rose ölmemeli idi ya o beni çok üzdü sanki onu ben yaşamışım gibi oluruyorum o diziyi izlerken

  5. Anonymous said

    arkadaşlar bende titanic hayranıyım.titanic 2 nin çıkıcağını duyunca çok heyecanlandım. hastasıyım leonarda ile kate winstley nin.fragmana göre titanic 2 de çok güzel olucak ama jack nabıcakki rose da ölmüşş füll acıklı bi film olcak bence jack yerinde olmak istemezdim.ama nolur bi an önce çıksın

Bir Cevap Yazın

 
